Блог

Офісні тендери

Тендерна система Прозорро виникла через необхідність більш чесного та демократичного процесу проведення закупівель у державному секторі. З її допомогою навіть невеликі підприємства, спеціалізація яких є досить вузькою, отримали змогу брати участь у проведенні тендеру та у перспективі перемагати у ньому. Таким чином, вони мають можливість укласти угоду на постачання певних послуг або робіт державним організаціям. Якщо більш детально говорити про сфери, в яких частіше за все проводяться тендери, то буде дуже складно відокремити щось конкретне. Адже на тендер виноситься дуже велика кількість замовлень, які не обмежуються чимось окремим.

Важливе місце тут посідають і офісні тендери, які можна класифікувати за наступними показниками.

  1. Офісне обладнання. Це будь-які матеріали, які прийнято вважати витратними. Тобто абсолютно все, що може закінчуватися та потребувати регулярного постачання в офісі. Це ручки, папір, степлери, файли, олівці та маса іншого офісного обладнання. Також сюди слід віднести більш значну техніку, яка завжди має бути в розпорядженні у офісного працівника. Це комп’ютери, принтери, телефони, стільці, столи тощо.
  2. Послуги. Сюди слід віднести заправку заміну картриджів у принтерах та будь-які інші потреби, з якими може зіткнутися офіс у своїй щоденній діяльності.

Замовлення на офісне обладнання або на послуги повинно бути подане через сайт tender.uub.com.ua, що є акредитованим майданчиком. Тут же треба проходити реєстрацію тим компаніям, які планують взяти участь у проведенні тендеру з боку учасників. Таким чином, вони отримують можливість перемогти у тендері та укласти угоду з державною організацію. Такі угоди, частіш за все, бувають надзвичайно привабливими для підприємців, адже вони можуть не лише підвищити свій статус маючи у клієнтах державну організацію, а ще й отримати непоганий прибуток, адже такі організації оголошують тендери на значні грошові суми.

До того ж, офісне обладнання може бути досить вигідним варіантом, через те, що деякі витратні матеріали, як, наприклад, зазначені у цій статті https://tender.uub.com.ua/pro-prozorro/tender-na-zapravku-kartrydzhiv-v-prozorro з часом закінчуються та потребують повторної послуги. Так можна отримати постійного замовника з боку державної організації, що відкриває непогані перспективи для будь-якого підприємства.

Для перемоги у тендері потрібно зрозуміти, що система працює повністю автоматизовано, а переможець визначається без участі замовника

Учасники взагалі залишаються невідомими до закінчення третього етапу тендеру, після якого й буде виявлений переможець. Проте тут у деяких компаній можуть з’явитися певні проблеми. Справа в тому, що після того як ім’я переможця стає відомим, замовник вимагатиме від нього пакет документів, що складається з близько двадцяти різноманітних довідок та витягів. При наявності помилок у цих документах, замовник відмовиться від підписання угоди. В такому випадку, це право може надатися іншому учаснику тендера, пропозиція якого була найцікавішою з поміж інших.

Хоч це рішення й можна оскаржити, проте сподіватися на це не варто. Оскільки переможця обирає система, а не сама організація, то воно буде максимально наближене до дійсності, адже система ретельно аналізує пропозиції учасників та приймає рішення згідно зі своїм алгоритмом.

Тендерна система забезпечує максимальну прозорість проведення аукціону і кожен може виявитися переможцем. Так у багатьох підприємств можуть відкриватися нові можливості, що є надзвичайно сприятливим для розвитку економіки всієї країни.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *